Holisztikus tábor - Július 13-15 - Jelentkezz!
Sign up with your email address to be the first to know about new products, VIP offers, blog features & more.

7 MÓDSZER, AMIN KERESZTÜL A GYERMEKEINKET AGYMOSÁSNAK VETIK ALÁ

Gyakorlatilag születésünktől fogva mindannyiunk agymosáson megy keresztül különféle olyan csatornák révén, amelyek a materializmust, az egót, az engedelmességet, az ellenőrzöttséget és a kényelemszeretetet támogatják. De vajon hol kezdődik az elmekontrol és mit tudunk vele kezdeni?

 

1. A VALLÁS

 

Gyerekekként az agymosás az egyházban veszi kezdetét, amikor megkeresztelnek bennünket. Sok szülő meg sem kérdőjelezi a keresztelést vagy annak eredetét, s vakon megkeresztelteti a gyermekeit, mivel az egyház közösségének soraiba fogadja őket Jézus Krisztus nevében. Egyedül a jézusi történetet nem vonják kétségbe azok a keresztény emberek, akik amúgy bármit vakon elhisznek, amit mondanak nekik a „hit” nevében.

 

Azt is el szeretném hinni, hogy a Mikulás és a Húsvéti Nyuszi létezik. Mindkét ünnepnap pogány szokásból ered, mégis a keresztények sohasem vitatják egyiket sem. Ez mind a vallás által nekünk hirdetett hazugság része.

 

Sok keresztény azzal fog érvelni, hogy az egyház sok jó dolgot szokott tenni másért, miközben a Biblia jó erkölcsre és értékekre tanít.

 

Az egyik ellenérv az, hogy nincs szükségünk egyházra ahhoz, hogy másokért jó dolgokat vigyünk véghez, illetve nincs szükségünk Bibliára ahhoz, hogy morálisan szilárd emberek legyünk. Ráadásul, a Biblia szintén gyűlöletet és félelmet tanít, amikor például Isten állítólag minden egyes embert egy „Nagy Özönvízzel” meggyilkol, Noét és a családját kivéve.

 

Ezek olyan horror-történetek, amiket a gyermekeink a vasárnapi iskolában tanulnak. S nem csak ilyenek, hanem bizony a kinyilatkoztatások gyakran nyakatekertek és kétértelműek. Milyen mondanivalót közvetítünk a gyermekeinknek?

 

Miközben a Biblia szép példabeszédeket szolgáltat, amiből tanulni lehet, addig vannak olyanok, amik szükségtelenek, különösen azok, amik egyéb negatív vallási tartalommal bírnak.

 

S akkor még nem is érintettük az inkvizíció és a keresztes hadjáratok valamennyi szükségtelen áldozatát, melyek napjainkban is folytatódnak. Úgy tűnik, hogy az ártatlan emberek meggyilkolása egy gyakori motívum a vallásban és tovább száll a gyermekeinkre, amikor totyogóvá válnak.

 

Azzal az elültetett ideával, hogy rendjén való Isten nevében gyilkolni, a gyermekeink követni kezdik ezeket az előítéleteket az általuk játszott játékokon keresztül.

 

http://1.bp.blogspot.com/

 

2. NEVETSÉGES SZEREPJÁTÉKOK

 

A fiúk fa- és műanyagfegyverekkel szoktak játszani és már fiatalon cowboyosat és indiánosat játszanak. Gondold végig, mennyire ijesztő ez, nem csak a bennszülött emberekre nézve, hanem azért is, mert „játékként” tanítják meg a gyerekeket gyilkolni.

 

Megvásárolják nekik a G.I. Joe akcióhősöket és úgy tesznek, mintha megölnék az ellenséges csapatokat. A harcoló katonák műanyagfiguráit a gyerekeknek adják el, melyek közül némelyik szembetűnően jeleníti meg az etnikai hovatartozást, amely az „Oszd meg és uralkodj!” mentalitásban játszik szerepet, melynek a magvait ebben a korban vetik el.

 

A legtöbb kislány Barbie babával szokott játszani életének egy bizonyos időszakában. A Barbie baba egy materiális viselkedéshez szolgáltatja a díszleteket csakúgy, mint a Cosmo lány image megvásárlása. Ez egyúttal egy olyan szerepet, illetve olyan elvárásokat is diktál, melyek arról szólnak, hogyan kellene egy nőnek kinéznie, közben pedig a gyerekeinket sztereotip szerepekbe osztjuk életük hátralévő részére.

 

3. PÉNZ, EGÓ, MATERIALIZMUS

 

Gyakran meg szoktuk kérdezni a gyerekeinktől, hogy „Mi akarsz lenni, ha nagy leszel?”. A gyerekek ritkán mondják, hogy „Gyógyító” vagy „Jóga-oktató”. A szülők sokszor egy jövedelmező állás szerepére ösztönzik a gyermekeiket, mint amilyen az orvosi vagy a jogászi pálya.

 

A pénz iránti szükség az olyan társasjátékoknak köszönhetően nőtt meg, mint amilyen a Monopoly és a Life, amelyek során a gyermekeink kapzsiságot tanulnak, miközben tönkreteszik a barátságaikat. Míg ezeknek a játékoknak van néhány pozitív tulajdonságuk, a végeredményük az, hogy az olyan „banksterek” pozitív nézetét hajlamosítják, akik már az egész bolygót korrumpálták, miközben az anyagelvűséget és a kapzsiságot domborítják ki.

 

A legújabb bankster játékkal készpénz nélküli Monopoly jár együtt:

Vajon mit tanulnak meg a srácaink igazából az Élet játékából?

 

http://s3.timetoast.com/

 

4. AZ „OSZD MEG ÉS URALKODJ!” TECHNIKÁI

 

A gyermekeinket arra tanítják, hogy hogyan sportoljanak és hogy mennyire fontos a győzelem. Míg a sportok gyakorlatokat kívánnak meg és a fizikai ügyességet, illetve jó egészséget reklámoznak, addig annak az „Oszd meg és uralkodj!” gondolkodásmódnak a kialakításában is szerepet játszanak, amit a gyermekeink magukkal fognak vinni életük hátralévő részében.

 

Mennyi ostoba érvet láttunk már két olyan felnőtt férfitől, akik arról vitatkoznak, hogy kinek a csapata vagy játékosa jobb a másikénál. Mindenekelőtt, ez nem az „ő” csapatuk, hacsak nem fizikailag övék a csapat. Másodszor, a két játékos, akikről vitatkoznak, valószínűleg kevésbé törődnek az érvelésükkel.

Végezetül pedig ez a két ember túlságosan vak ahhoz, hogy feltűnjön nekik, hogy még mindig vevők az „Oszd meg és uralkodj!” mentalitásra, amely beléjük vésődött, amióta cowboyosat meg indiánosat kezdtek játszani fiatalkorukban.

 

A játék szembetűnő módon a saját szemeink előtt játszódik, mégis sokunk nem képes észrevenni. Például, ha a Dallas cowboyainak Kansas City Chiefs-szel (vagy a Washington Redskins-szel) kell játszaniuk, akkor nekünk máris fennáll a klasszikus „Cowboyok versus Indiánok” párosítás. Mindez arról szól, hogy az „Én Törzsem” jobb, mint a „Te Törzsed” – ez pedig emberként elválaszt bennünket.

 

5. A TELEVÍZIÓ

 

Sokunk televízió nézés mellett nőtt fel, ami egy humoros csatorna vagy lényegében valaminek a megtanulására szolgáló lehetőség, azonban, a legtöbb esetben hipnotizál és hozzászoktat bennünket az engedelmességhez, mihelyt az agyunk a szoktatás alfa állapotába kapcsol. Hányszor ültünk végig egy reklámot úgy, hogy nem váltottunk csatornát, de teljes mértékben tudtuk, hogy mennyire lefitymáljuk a reklámot?

 

Albert Banduranak van egy olyan modell elmélete, amelyben a gyermek a szülője figyelméért verseng. Ez az oka annak, amiért „az alma nem esik messze a fájától”. A szülő(k) hiányában a gyermeket az fogja befolyásolni, amit ő a tévében lát, továbbá befolyásolni fogja a társadalomról alkotott materiális és egó-tartalmú nézeteit, miközben elfogadják, hogy a televízió a napi rutinjuk normál részét képezi.

 

Az egész fősodrású média (rádió, tévé, magazinok, könyvkiadók stb.) 6 olyan részvénytársaság birtokában van, akik jelentős mértékben befolyásolják a gyermekeinket a programozáson keresztül. Még ha a „programozás” szó vitatható is – bár pontosan ezt teszi az agymosás… –, akkor is programozza az elménket, kiváltképp azoknak a gyereknek az elméjét, akik könnyen befolyásolhatók.

 

http://2.bp.blogspot.com/

 

6. OKTATÁS

 

Az oktatási rendszer hasonlóságra és versengésre sarkall, miközben elnyomja, vagy figyelmen kívül hagyja a gyerekek olyan speciális képességeit, mint amilyenek a testen kívüli élményeik. Ráadásul a gyerekeink nem tanulják meg eredetük valódi történetét, míg arra vannak kényszerítve, hogy elfogult szemüvegen keresztül láttatott történelmi nézetekkel teli propagandát tanuljanak.

 

A gyerekeink által olvasott tankönyveket azok a vállalatok nyomtatják, akik végül is a cionizmust mondhatják magukénak. Mennyi az esélye annak, hogy a cionista nézet eltérhet a palesztinok nézetétől, vagy olyasvalakiétől, aki a cionizmussal szembehelyezkedik?

 

7. EGÉSZSÉG

 

A legutóbbi cikkemben, aminek a Fluorid eltitkolt története volt a címe, az ivóvízkészletbe tett fluorid hozzáadása – a chemtrailel egyetemben – segített lebutítani a népességet annak érdekében, hogy még inkább szolgalelkűek és ellenőrizhetőek legyünk.

 

Egy részlet a fluorid eltitkolt történetéből:

 

1940-ben a fluoridos adminisztráció szovjet koncentrációs táborokat tartott fenn azért, hogy a bentlakóknak a hatósággal szemben tanúsított ellenállását csökkentése és fizikai degenerálódást idézzen elő. 1950-ben a szovjetek fluoridot adtak a börtönrendszerben lévő vízhez, hogy a bentlakó engedelmességét fenntartsák. 1954-ben C.E.Perkins, az I.G.Farben  kémikusa, beismerte, hogy a fluorid ahhoz kell, hogy csökkentsék az emberek ellenállását a hatóságokkal szemben.

Robert Carton, orvos, a Kormányzat Tudósokból álló Uniójának egykori elnöke, aki az USA Környezetvédelmi Ügynökségénél dolgozott, azt mondta, hogy „A víz fluoridációja az évszázad, ha ugyan nem minden idők legnagyobb tudományos baklövése.” 

 

Amennyiben bebizonyosodik, hogy a fluorid engedelmességet szül a börtönökben és a koncentrációs táborokban, akkor mit fogunk kezdeni azokkal a gyermekeinkkel, akik hajlandók megkérdőjelezni a hatósági személyeket vagy bármely hivatalos kormánytisztviselőt, aki az emberiség legjobb érdekei ellen vannak?

 

Az embernek meg kell kérdőjeleznie a gyermekeinknek adott oltóanyagok leküzdhetetlen számát. Nincs olyan mennyiségű higany, amely elfogadható volna az emberi testben, ezért az embernek meg kell kérdeznie, hogy vajon a higany hogyan fog hatni az újszülött gyermekekre? A gyermekeinknek beadott egyre nagyobb mennyiségű oltóanyaggal összefüggésbe hozhatók azok a halálozási arányok, amelyek az oltóanyagoknak köszönhetők, miként az autizmus exponenciális növekedésének is.

 

http://diagnosa.net/

 

MIT TUDOK TENNI EZZEL?

 

1. VEDD ÉSZRE, HOGY AMÍG A PÉNZ LÉTEZIK, ADDIG GAZDASÁGI RABSZOLGÁK VAGYUNK!

 

Mindez 12-14 éves korban dől el. Egy dolgot nem tanítunk meg a gyermekeinknek: a felhalmozott vagyon egy csalóka idea, amely nem feltűnő módon elősegíti a státuszt, a biztonságot és a boldogságot, amelyek mindegyike pénz nélkül elképzelhetetlen, ugyanakkor bele lettünk ültetve egy olyan illúzióba, ami globális társadalomként szétválaszt bennünket, miközben a barbár „Oszd meg és uralkodj!” elvet támogatja egy kapitalista társadalomba, mely a demokrácia szerepében tetszeleg.

 

És mikor lesz ebből elég, „elég”?

 

2. TEGYÉL FEL KÉRDÉSEKET… SOKAT!

 

A gyermekeinket arra kellene biztatni, hogy kérdezzenek olyan gyakran, amennyire az lehetséges a helyett, hogy visszaböfögik azt az államilag szponzorált propagandát, amit az iskoláink tanítanak.

 

Példa erre a testületi pénzsóvárság: mi egy fenntarthatatlan társadalmat hozunk létre. A fosszilis üzemanyagok használatáról önmagában véve nevetséges állítás azt feltételezni, hogy a világ összes olaja az elrothadt dinoszauruszokból származik, ugyanakkor még ostobább dolog azt feltételezni, hogy még akkor is olajra van szükségünk az üzemanyaghoz, amikor már elérhetőek az olyan vizes technológiák, mint amilyen a vízmeghajtású autó, amelyet Stanley Meyer, vagy Tesla szabadenergiájú rendszere tett lehetővé.

 

Az olyan újítókat, mint amilyen Meyer, fenyegetésekkel és kivégzéssel „jutalmazták” meg azok, akik az energiaveszteségtől tartottak. A legegyszerűbb válasz az, hogy fel kell fedni valamennyi találmányt, így többek között a tiltott technológiákat is.

 

A gyermekeink sohasem tanulták meg ezeket az igazságokat az iskolában, mivel a gazdasági rabszolgamestereink szerint az innovációk nem az alkalmazkodás, hanem csak a szükségleteink rovására mennek.

 

A gyermekeinket arra kellene bátorítanunk, hogy a jövő olyan feltalálói legyenek, akik az emberiség legjavát szolgálják ahelyett, hogy olyan vezérigazgatók vagy vállalati vezetők legyenek, akik kifosztják a bolygónkat az alattuk sínylődő 99% rovására.

 

http://cdn.sheknows.com/

 

3. GONDOLKOZZ A SKATULYÁN KÍVÜL

 

A mi oktatási rendszerünk nem ösztönzi a kreatív gondolkodást és gyermekeink tanulmányainak a javarésze nem más, mint bal agyféltekés gondolkodás, mely matematikai és logikai alapú, a jobb agyfélteke helyett, amely művészi és kreatív. Miközben ezt teszik, gyermekeink lényegében arra vannak kiképezve, hogy egy próbafülkén belül vagy egy gyorséttermen belül gondolkodjanak, mivel sohasem tanulták meg a kreativitás eszközének a használatát, illet azt, hogy hogyan kövessék az életcéljukat azzal szemben, hogy bele legyenek kényszerítve egy gazdasági engedelmesség alapján egyesített világába, míg el nem érik a 65 éves kort.

 

4. HAGYJ FEL (AZ ÁLLAMILAG SZPONZORÁLT PROPAGANDÁT HARSOGÓ) TÉVÉNÉZÉSÉSSEL!!!

 

A tévénézés vitathatóan az egyes számú agymosó eszköze az ipari elitnek, mivel a televízió fogja megszabni nekünk, mit viseljünk és hogyan gondolkodjunk, miközben elveszi az önmagunkkal szembeni kritikus gondolkodás képességét.

 

A hírműsorokat úgy tervezik meg, hogy folyamatosan félelemben tartsanak, mivel amikor félünk, akkor eltávolodunk az igazi spirituális lényegünktől. A félelem használata ugyanakkor még inkább ellenőrizhetővé tesz egy olyan népességként, amelyben végül feladjuk a civil jogainkat a jól felfogott biztonságunkért.

 

A reklámok ugyanolyan rosszak, mint a „műsorok”. A legtöbb reklám olyan extrovertált embert mutat, akik kimondottan egy bizonyos módon öltözködnek olyan ruhákba, melyek tudat küszöb alatti módokon hatnak az érzékeinkre.

 

http://www.bestofyoutoday.com/

 

5. PRÓBÁLJ MEG ELTŰNTETNI A MINDENNAPJAIDBÓL MINÉL TÖBB FLUORIDOT

 

A fluorid nem csak egy engedelmesebb populációhoz segít hozzá, hanem elmeszesíti a tobozmirigyet, amit harmadik szemként is ismerünk. A tobozmirigyünk egy átjáró a magasabb dimenziókhoz, így ha az elmeszesedik, akkor a kreatív gondolkodásra és önkifejezésre szolgáló lehető legnagyobb képességünket fogjuk elveszíteni, miként elhalványul a Teremtővel és a magasabb énünkkel való kapcsolatunk is.

 

Minél inkább eltávolodunk a spiritualitástól, annál könnyebb bennünket ellenőrzés alatt tartani.

 

6. KUTASD AZ OLTÓANYAGOK HÁTRÁNYAIT

 

Kérlek, tarts észben, hogy a higany semmilyen mennyiségben nem hasznos az embernek, kivált a gyerekeknek nem!

 

7. NE FOGYASSZ GENETIKAILAG MÓDOSÍTOTT ÉLELMISZEREKET (VAGY FELDOLGOZOTT ÉLELMISZEREKET)!

 

Nincsenek hosszantartó tanulmányok a GMO-knak a testünkre gyakorolt hatásairól, ezért mi szó szerint tengeri malacok vagyunk, akiken éppen kísérleteznek.

 

Az első megfontolandó dolog az, hogy a mérget beépítik a meghatározott élelmiszerekbe, mint amilyen a kukorica.  Amikor egy bogár elfogyasztja a GMO-s kukoricát, akkor az belülről tör kifelé, mivel a BT Toxin nem található meg a kukorica héjában. Képzeld el, hogy ez a kukorica mit művel veled és a gyermekeiddel?

 

Igyekezz bio-élelmiszereket vásárolni vagy megtermelni a magadét organikus, örökölt magokból. Amikor az élelmiszeráru boltban vásárolsz, kerülj minden olyan terméket, ami nagyjából a folyosók közepén van, mivel azok általában feldolgozottak.

 

8. TANÍTSD MEG A GYERMEKEIDET MEDITÁLNI

 

A meditációban benne rejlik annak a lehetősége, hogy szó szerint átalakítsa a világot. 1978-ban a „Maharishi Hatásként” is ismert, 7000 emberből álló csoport egy háromhetes kurzus alatt meditált abban a reményben, hogy pozitív hatással van a környező városra. A szó szoros értelmében képesek voltak átalakítani a város kollektív energiáját, amely 16 %-kal csökkentette a teljes bűnözéséi arányt, az erőszakot és a baleseti sérülteket a meditáció időszaka alatt. Az öngyilkossági arány és az autókarambolok szintén csökkentek, mindegyik különféle indokkal. Valójában 72%-kal csökkent a terrorizmus azalatt, míg ez a csoport meditált.

 

Amikor meditálsz, befelé kutass a válaszok iránt ahelyett, hogy mások véleményére hagyatkozol, akár vallási, akár politikai, avagy oktatási szempontból. Az igazság MINDIG belül található. Minden dolog, amire eddig megtanítottak, olyasvalami, amit valaki más mondott vissza. Nézz befelé és rálelsz arra a válaszra, amit keresel.

 

El tudsz képzelni egy világot pénz nélkül?

 

Amennyiben nem vagy képes lelki szemeid előtt egy olyan világot látni, amelyben nincs pénz, akkor valószínűleg nehezedre fog esni a jövő megértése, különösen, ha sok tévét szoktál nézni.

 

A jövőben, amikor majd egy gyereket megkérdeznek: „Mi szeretnél lenni, ha nagy leszel?”, ő azt fogja válaszolni, hogy „Önmagam” és egy konkrét elképzelése lesz arról, hogy az a „valaki” szembe fog helyezkedni azokkal a gyerekekkel, akik úgy nevelkedtek, hogy a mindenük legyen a pénz, mivel ők az előttük lévő nyájat fogják követni a vallási és az oktatási intézményeken keresztül.

 

Több mint 2000 éve agymosásnak vagyunk kitéve. Ideje levetni a láncokat.

 

Jogi nyilatkozat: Ennek a cikknek nem áll szándékában orvosi tanáccsal szolgálni, diagnózist felállítani vagy gyógymódot javasolni. Az itt kifejezésre jutatott nézetek nem feltétlenül tükrözik a hírközlő médium álláspontját.

 

Forrás:  http://www.wakingtimes.com/

 

Fordította: Száraz György

 

Boldog napot!

TÁRSOLDALUNK: www.napvallas.hu
signature

No Comments Yet.

What do you think?

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..