Sign up with your email address to be the first to know about new products, VIP offers, blog features & more.

Aurafejlesztés a táplálkozás által, avagy a beavatottak étrendje

Minden elfogyasztott étel és ital tartalmaz energiákat, melyeket a napvallás követőinek ajánlatos számon tartaniuk és figyelembe venniük. Miért? Mert nem mindegy, hogy miként hatnak a szellemi, a lelki és az energetikai folyamatainkra a szervezetünkbe bevitt táplálékok. Íme, néhány jó tanács, amelyet az őszi és a téli időszakban ajánlatos megszívlelni és megfontolni azoknak, akik a testükön kívül az energetikai rendszer állapotát is komolyan veszik.

 

Aurafejlesztő és Meditációs Klubjaink és különleges Szer-napjaink (Szent Ünnepek) alkalmával rendszeresen beszámolok arról, hogy milyen jelentősebb hatásokra számíthatunk egy-egy időszakban. Én nem vagyok az a fajta ember, aki mindig elvész a részletekben, ugyanakkor a főbb égi és földi energetikai hatásokat figyelembe szoktam venni, mivel így könnyebb számomra az élet. Ez semmi másról nem szól, mint a természettel és a természet törvényeivel való összhangról (napvallás!), amit már őseink is követtek.

 

Átadom azt a tudást, amit a táplálkozással kapcsolatban érdemes beiktatni, ha erre az egészségügyi állapotunk lehetőséget ad. Nem orvosi tanács, csupán néhány tipp következik.

 

Célom az energetikai egyensúly elérése és fenntartása. Ne feledjük, hogy a szertartásos életmódhoz a helyes étrend kialakítása is hozzátartozik!

 

Az őszi és a tavaszi napforduló között fogyasszunk többet a következő étkekből, ha az ősi hagyományokat követve szeretnénk elősegíteni az energiaáramlásainkat és támogatni kívánjuk a spirituális fejlődésünket:

 

  • vadhúsok (vadszárnyasok is)
  • marhahús
  • sertéshús
  • bárányhús
  • baromfihús
  • májak
  • lazac
  • ponty
  • busa
  • állati zsírok
  • tojás
  • erőteljes ízű sajtok
  • teljes kiőrlésű gabonák
  • általában a zab, a köles, az árpa, a rozs, a búza, a hajdina
  • hüvelyesek
  • rizs
  • olajos magvak
  • fehérrépa
  • sárgarépa
  • zeller
  • karalábé
  • hagymafélék
  • retek
  • cékla
  • hidegen sajtolt növényi olajok: tökmag, len, napraforgó stb.

 

Italok közül is ajánlanék néhányat, amennyiben amúgy is fogyasztjuk az alábbiakat:

 

  • kakaó
  • fekete kávé
  • zöld tea

 

Ételeinket pirítsuk, vagy szárítsunk és aszaljunk, mert ezzel is energiákat szabadíthatunk fel belőlük, illetve energiákat őrzünk meg bennük.

 

 

Használjuk bátrabban a markáns fűszereket: borsféléket, pirospaprikát, babérlevelet, fahéjat, gyömbért, köménymagod, curryt, koriandert, mustárt, kakukkfüvet, rozmaringot, chilit, eceteket stb.

 

Mindenkinek az önismeretére, a tudására és a kreativitásra bízom, mit hoz ki a fenti tanácsokból. Úgy vélem, minimális idő- és energiaráfordítással sokat lendíthetünk a személyes energetikánkon.

Ezek a tanácsok nem évülnek el, minden őszi és tavaszi napéjegyenlőség között – tehát az esztendő hűvös szakaszában – jól jöhetnek!

 

Írta és szerkesztette: Száraz György

 

Engedd meg, hogy figyelmedbe ajánljam a napvallás eseményeit!

 

Részt vehetsz programjainkon:

 

 

Csatlakozz hozzánk minden elkötelezettség nélkül!

Járd velünk együtt önmagunk felszabadításának útját, melynek segítségével egységet teremthetsz önmagadban és a környezetedben, s hozzájárulhatsz a világ rendjének helyre állításához!

 

Száraz György

Boldog napot!

TÁRSOLDALUNK: www.napvallas.hu
signature

No Comments Yet.

What do you think?