Holisztikus tábor - Július 13-15 - Jelentkezz!
Sign up with your email address to be the first to know about new products, VIP offers, blog features & more.

Hogyan hatottak a világra Cion bölcseinek jegyzőkönyvei?

Talán nincs is még egy olyan pamflet, amely olyan heves indulatokat váltott volna ki a világ közvéleményéből, mint a Cion bölcseinek jegyzőkönyvei címet viselő alkotás. Figyeljük meg és okuljunk a mű által kiváltott különféle emberi reakciókból! A világban történtek teljes körű, objektív megismeréséhez és megértéséhez sajnos szükség van az ilyen művek nyilvánosság elé tárására is.

 

A jegyzőkönyvek utóéletének megértéséhez először érdemes a mű előtörténetével foglalkozni. A szöveg mintája egy pamflet (gúnyirat) volt: Alvilági párbeszédek Machiavelli és Montesquieu között, mely a francia Maurice Joly tollából származott és 1864-ben név nélkül jelent meg Genfben.

Ebben a fiktív párbeszédben, amely Machiavelli és Montesquieu között zajlik, elsősorban III. Napóleon francia császárt állítják pellengérre, és semmilyen szerepet nem juttatnak egyik zsidó vezetőnek sem.

 

A jegyzőkönyvek születésének következő állomása a német Goedsche-hez kötődik, akinek 1868-ban megjelent regénye, a Biarritz, egy prágai zsidó temetőben tartott gyűlésről is beszámol, ahol a világ meghódításának tervét fejtik ki Izrael 12 törzsének képviselői.

 

Ezt a kitalált jelenet 1876-ban egy orosz iromány már valóságosként állítja be. 1881-ben a Le Contemporain jobboldali katolikus újság Franciaországban leközölte a történetet némileg módosított formában átszerkesztve.

 

A mai napig nem derült ki, hogy kik a jegyzőkönyvek valódi szerzői. Egyes kutatók az Ohranára, a cári titkosrendőrségre gyanakodnak. Név szerint Pjotr Ivanovics Racskovszkijra és Matvej Golovinszkira vetült a gyanú árnyéka. Oka pedig úgy foglalható össze, hogy a szerzők talán ily módon próbálhatták meggyőzni II. Miklós orosz cárt a liberalizmus veszélyiről.

 

Történelmi tényként olvashatjuk, hogy a jegyzőkönyveket Oroszországban a szószékekről olvasták fel. Később sokan belátták, hogy csupán egy összeesküvés-elméletről volt szó, semmi többről. Majd következett az 1917-es októberi orosz forradalom, s a „fehérek“ számára felértékelődött a dokumentumok szerepe.

A balti német emigráns Alfred Rosenberg hozta őket Nyugat- és Közép-Európába, mert ezekkel is a bolsevikok ellen akartak szervezkedni. Azon pedig talán nem is lepődünk meg, hogy Németországban 22 kiadást élt meg 1938-ig.

 

Feltételezik, hogy a jegyzőkönyvek történelmi hatásai tetten érhetők voltak például 1922-ben a Walther Rathenau-gyilkosság esetében. Rathenau-t a „világforradalom vörös prófétájának” tartották, s gyilkosairól úgy hírlett, hogy őket a jegyzőkönyvek sorai motiválták. Konkrétan Rathenau-t „Cion bölcsei” közül valónak tartották.

 

Mindenesetre a jövőről így ír Walther Rathenau a “Nach der Flut” (Özönvíz után) című írásában:

„A legtöbben még nem ismerik sorsukat, nem tudják, hogy őket és gyerekeiket feláldozzák. A föld népei sem tudják még, hogy az egész emberi nemről van szó. Talán még azt sem tudják, kivel küzdöttünk. Egyesek azt mondják: igazságosság. Mások ezt: megtorlás. Vannak, akik pedig ezt: bosszú. Tudják, hogy amit igazságosságnak, megtorlásnak, és bosszúnak neveznek az gyilkosság?”

(Az idézet forrása: Dr. Drábik János: Uzsoracivilizáció)

 

Rathenau egész munkássága igazolja, hogy befolyása és jövőbelátása óriási volt a maga korában, ami csak újabb alapot adott a befeketítéséhez. Mindenesetre ő szinte látnokként tudta előre a 20. század történelmét.

 

Hitler a Mein Kampf-ban kijelentette, hogy a jegyzőkönyveknek feltétlenül igazaknak kell lenniük. Így csakhamar a Cion bölcseinek jegyzőkönyvei a nemzetiszocializmus alapvető dokumentumaivá váltak.

Norman Cohn brit történész találóan nevezte a Jegyzőkönyveket „a népirtás igazolásának“.

 

A Jegyzőkönyvek angol fordítása The Jewish Peril (A zsidó veszedelem) címen 1920-ban jelent meg a brit könyvpiacon, később rájöttek hamis mivoltukra.

Az USA-ban Henry Ford gyártulajdonos adta ki a The International Jew: The world`s foremost problem (A nemzetközi zsidó: a világ legfontosabb problémája) című könyvét. Ezt 16 nyelvre fordították le. Ezzel a jegyzőkönyvek az egész világon elterjedtek, beleértve Kínát és Japánt is.

 

A jegyzőkönyvek kiadója elleni 1933 és 1935 között Bernben bírósági perek folytak, amelyek végeredménye az lett, hogy a jegyzőkönyveket plágiumnak és rágalmazó irodalmi műnek nyilvánították és pénzbüntetésre ítélték a kiadót. Ezt a döntést azonban 1937-ben formai hibák miatt törölték.

 

1938-ban a Muzulmán Testvérek révén a jegyzőkönyvek arab változatai bekerültek az iszlám világba.

A második világháború óta a jegyzőkönyvek a nyugati világban hol eltűnnek, hol előkerülnek, hol szamizdatként, hol az Interneten jelennek meg. Világszerte sokan hivatkoznak rájuk.

Az USA-ban Wal-Mart 2004 januárjáig forgalmazta a jegyzőkönyveket.

 

Ezoterikus körökben állítólag a pult alól árulták az olyan műveket, amelyek magukban foglalták a jegyzőkönyveket.

Jan van Helsing A huszadik század titkos társaságai című könyvét például 1996-ban ezért tiltottak be hivatalosan, azonban továbbra is elérhető maradt. Ekkortól jelenik meg a jegyzőkönyvek ezoterikus-spirituális tálalása.

 

Stefan Erdmann ezoterikus író szerint a pamflet egyes részei nem csak egy megvalósítandó új világrend tervei, hanem egy már megvalósult új világrend bizonyítékai. Hozzá hasonlóan nyilatkozik Johannes Rothkranz teológus is, amikor ezt írja: „A Cion bölcseinek jegyzőkönyvei – megvalósultak!“

 

Egyes források szerint Fejszál Szaúd-Arábia királya a jegyzőkönyveket ajándékba adta meghívott vendégei közül például Henry Kissingernek, Aldo Moronak és Michel Jobert, francia külügyminiszternek is.

 

Az egyik, 2004-ben a Palesztin Nemzeti Hatóság által kiadott történelemkönyvben a jegyzőkönyvben az első bázeli cionista kongresszus határozataiként szerepeltek, ámde a nemzetközi tiltakozások miatt egy új kiadást kellett megjelentetni, amelyben a jegyzőkönyvekre való hivatkozások már nem szerepeltek.

 

A St. Pius X. Baráti Kör képviselői, köztük Richard Williamson püspök, s maga az elhunyt alapító érsek, Lefebvre is szívesen használta a „zsidó-szabadkőműves-ateista” világ-összeesküvés koncepcióját.

 

A jegyzőkönyvek elő- és utótörténete így alakult a mai napig. A jegyzőkönyvekben szereplő információk valószínűleg még jó darabig borzolni fogják az idegeket.

 

Boldog napot!

TÁRSOLDALUNK: www.napvallas.hu
signature

No Comments Yet.

What do you think?

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..