Holisztikus tábor - Július 13-15 - Jelentkezz!
Sign up with your email address to be the first to know about new products, VIP offers, blog features & more.

Kalandos egyiptomi zarándoklat 2012 szeptemberében

Ebben és a következő lapszámban megkísérlem röviden összefoglalni és érzékeltetni mindazokat az élményeket és kapcsolódó tanításokat, amelyeket az elmúlt napokban átéltünk a fáraók földjén. Értékelésem természetszerűleg nem lehet teljes körű, mégis fontosnak tartom ezen információk megosztását, hiszen mi tapasztalt spirituális zarándokokként léptünk a Mágia Fellegvárába, s nem kétkedőkként.

Horváth Zoltán barátommal már több mint egy tucatszor voltunk zártkörű, saját szervezésű varázslatos utazáson Egyiptomban. Igényeink és terveink meglehetősen konkrétak voltak, hiszen pontosan tudtuk, mit is keresünk, miért megyünk és mi vár ott ránk. Ettől függetlenül több meglepetésben volt részünk, mint reméltük.

Spirituális túránk főbb állomásai:

• a Gízai-fennsík piramismezőjén a Nagy Piramis és a Nagy Szfinx, ahová külön engedéllyel léptünk be a turisták számára nem vagy csak horribilis összegekért látogatható helyszínekre is
  • a Szakkarai nekropolisz néhány építménye, köztük Imhotep remekműve, a Dzsószer-piramis
  • Asszuánban Kalabsha Temploma, Philae Temploma és az Elefánt-szigeten Khnum Temploma
  • Abu Szimbel sziklaszentélyei
  • Kom Ombo Temploma
  • Edfu Temploma
  • Luxori Templom
  • Dendera templomkomplexuma
  • Abüdosz templomai
  • Medinet Habu és Karnak Templomkomplexuma
  • végül, de nem utolsó sorban a Níluson eltöltött három éjszaka

Mindezt nyolc napba sűrítve kell elképzelni oly módon, hogy az első és az utolsó nap csak az utazással telt, a nagyobb távolságok áthidalása repülővel és hajóval, a kisebbek autóbusszal, konflissal, motorcsónakos hajókkal, vagy éppenséggel gyalog történt. (A tevét és a csacsit nem számolom bele.)

Mint említettem volt, a 2012-es utunk kalandosabbra sikeredett a vártnál. Gyakorlatilag egy átlagos turistának minden rémálma egybevegyült: sztrájk a kairói repülőtéren, a busz durrdefektje stb.

Képzeld el, hogy hajnalban megérkezel egy 91 milliós ország gigantikus repülőterére azzal a szándékkal, hogy egy hetvenperces repülőút után még aznap három templomot keresel majd fel viszonylag feszített tempóban, s akkor az orrod előtt közlik veled, hogy attól a pillanattól kezdve meghatározatlan ideig sztrájkba lépett a repülőtér szinte összes dolgozója a belföldi és a nemzetközi járatokat illetően egyaránt. Te mit éreznél?

Mi speciel kihívást éreztünk, valamint azt, hogy tennünk kell valamit. Ha mást nem is, akkor kérni az istenek segítségét. Azt már megtanultuk, hogy az istenek áldása mindig beválik. Más kérdés, hogy az áldás nem alkalmazkodik mindig az emberek elvárásaihoz.

Nos, a mi csoportunk szándéka úgy tűnt, hogy egybecsengett az isteni akarattal, mert a sztrájk dacára rejtélyes módon pár órán belül kerítettek egy külön gépet, amely minden gondunkat egy csapásra megoldotta.

De említhetném az Abu Szimbel előtt uszkve fél órával történt dupla defektet is, ami a sivatagban megint csak nem tipikusan az európai utazók leghőbb vágya. Ez is az előbbi repülős esethez hasonlóan oldódott meg: ugyanis percekkel később érkezett egy busz segíteni, majd egy másik is, amely mindannyiunkat elszállított a templomba, s mire azzal végeztünk, az eredeti buszt is helyrehozták.

Itt érti meg az ember, hogy minden problémára van a Sorsban kész megoldás, csak észre kell venni, avagy ki kell érdemelni. Továbbá minden nézőpont kérdése, amit alkalmasint meg lehet változtatni némi spirituális intelligencia latba vetésével.

Mi akkor ott úgy éreztük, hogy az Isteni Gondviselés áldása kísért az utunkon, mivel minden gondunk rendre megoldódott, s felhőtlenül élvezhettük Egyiptom 2012-es spirituális arculatának minden aspektusát. Ezekből villantok fel néhány élményt a következő cikkekben, a többit pedig majd Horváth Zolival az Enigma című műsorban és egy általunk készített, bámulatos dokumentumfilmben.

Boldog napot!

TÁRSOLDALUNK: www.napvallas.hu
signature

No Comments Yet.

What do you think?

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..