Holisztikus tábor - Július 13-15 - Jelentkezz!
Sign up with your email address to be the first to know about new products, VIP offers, blog features & more.

Találmányok, melyek jobbíthatnák a világot

Az említésre kerülő, valóban forradalmi jelentőségű találmányok soha nem terjedhettek el a világon. Vajon kit tudja, miért? Nyílván egy átlagos olvasót nem izgatnak fel a technikai részletek különösebben, de annyit azért a laikus is érzékelhet, kihámozhat a találmányok technikai leírásaiból, hogy egy korlátlan energiafelhasználással működő járgány, egy vízautó, illetve az antigravitáció megoldásai, esetleg a szabadenergia előállítása merőben új, jobb és környezetkímélőbb jövőképet teremtene az emberiségnek.

Tesla konvertere

Ez a kisebb bőrönd méretű fadobozba épített szerkezet képes volt egy luxusautót 90 mérföld/órás sebességgel mozgatni. A járművet egy hagyományos elektromotor hajtotta, amelynek a táplálását kizárólag ez a konverternek nevezett egység végezte. A konverterhez tartozott még egy kb. 1,8 m hosszú antenna, amely a külső „energiát” az áramkörhöz kapcsolta. A dobozban tekercsek, kondenzátorok és néhány rádiócső volt. A rendszerhez nem csatlakozott sem akkumulátor, sem áramtermelő generátor, tulajdonképpen a meghajtómotor teljes áramigényét néhány elektronikus alkatrész biztosította.
A szerkezet tesztelésére 1931 nyarán került sor Buffalo városában. A lakosság körében megrökönyödést keltett a mindenféle zaj és kipufogógáz nélküli „szellemautó”. Valahogy azonban ez a forradalmi találmány sem jutott el a sorozatgyártásig, mivel az a cég, amely vállalta a konverter gyártását, tönkrement.

Vízautó

A 70-es években egy kutatóintézeti mérnök véletlenül rájött arra, hogy vízbontás során nagyon kevés villamos energia bevitelével sok durranógáz keletkezik. Ő hegesztő készüléket akart készíteni. Valaki végül el is készítette neki azt az elektronikát, ami ezt a „csodát” megvalósította. Beépítették ezt egy Moszkvicsba. A rendőrök elkapták és jól megbüntették, mivel nem volt benzintartály az autóban,
más lapra tartozik, hogy PB-gáz tartály sem. Mivel emberünk nem kapott engedélyt erre az autóra, szétszedte.
Egely György a 90`-es években megkapta a vízautó megalkotásának feladatát. Ennek okán felkereste az iménti történet főszereplőjét, aki már nem tudott visszaemlékezni minden apró részletre. Sok munkába és régebbi tanulmányok átnyálazásába belekerült, mire rájött a trükkjére.

Bánki Donát több mint 100 évvel ezelőtt találta ki az alapötletet. A lényege, hogy a belsőégésű
motorban a benzinhez vizet keverünk. Így a 25%-os hatásfokot fel lehet vinni 30-35%-ra, míg a károsanyag-kibocsátást jelentősen lehet csökkenteni.
Maga a készülék egy adapterhez hasonlóan csatlakoztatható az autóhoz. Ily módon többféle szériaautót is át lehet majd alakítani. Ezzel a megoldással negyedével csökkenthető a fogyasztás. A technikai részletek Egely György könyveiben lelehetők fel.

Szabad energia – ingyen energia

A szabadenergia kicsatolásának lényege a többletenergia előállítása. A kutatások egy része az éterből, másik részük a gravitációból kíván energiát csapolni.
Utóbbi jelenséget például Hendrik Casimir holland fizikusról elnevezett effektus teszi lehetővé.
A gravitációt megcsapoló zárt ciklusú energiakinyerő szerkezetek működését a Casimir-erő előjelének átválthatósága eredményezi, amelyet itt nem részleteznék, bár a szakavatottak számára roppant izgalmas kérdés.
A szabadenergia megcsapolásának másik lehetséges módja, amikor az étert, azaz a világegyetemben mérhetetlen mennyiségben jelen levő energiarészecskéket fogjuk munkára. Ezt az anyag, vagy az anyagon belül átcsoportosítható szabadelektronok felgyorsításával érhető el. Erre a jelenségre a szakirodalom szerint először Paul Davies és W. G. Unruh figyelt fel az 1970-es évek közepén.
A gyorsításon alapuló szabadenergia-kicsatoló rendszerek működési elve lényegében az éter közegellenállására vezethető vissza.
Akit jobban érdekel a téma, haszonnal forgathatja dr. Egely György: Bevezetés a tértechnológiába című háromkötetes művét.
Léteznek egyébként olyan kutatási irányok, amelyek a fémes anyagból gerjesztés hatására kisugárzódó energiát hasznosítanánk koncentrált formában. Ezek az elektromágneses energiát választják szét összetevőire: pozitív és negatív részecske¬sugárzásra.

Antigravitáció

Sokan talán kételkednek az antigravitációs erőgépek létrehozhatóságában, de ha tanulmányozni kezdjük például John Searl mechanikus alkatrészeket tartalmazó készülékét, akkor beláthatjuk, hogy ilyen ma már elképzelhető. Ez a találmány egy permanens mágnesgyűrű, amit mágnesrudak vesznek körbe. A külső mágnes forgásba hozásakor egy bizonyos sebesség felett töltéshordozó keletkezik, a levegő ionizálódik és az intenzív szubatomi energiakoncentrálódás hatására a szerkezet magától felemelkedik, vagyis legyőzi a gravitációt.
Az ily módon gerjesztett szubatomi energiasugárzás azonban nem merül ki az antigravitációs hatásban, hanem lehetővé válik a többletenergiát villamos energia formájában való kicsatolása is.

Érdekességképpen említem, hogy a nemzetiszocialisták alkották meg az első antigravitációs elven működő, kör alakú repülőgépet, az RFZ-1-et. A levitációs hajtómű annyira hatékony volt, hogy az egyik teszt alkalmával átszakította a szerelőcsarnok mennyezetét.
A nácik titokzatos „foo fighter”-ei a Schauberger-féle levitációs hajtómű egyik ékes példái voltak. Ezek a szerény teljesítményük miatt csak 10 cm átmérőjű, korong alakú repülő szerkezetek voltak. Teljesen alkalmatlanok voltak harci támadásra, viszont távolról lehetett őket irányítani és már puszta feltűnésük is jól összezavarta szövetségeseket. A foo fighterek a megfigyelt gépek közelébe érve állítólag szubatomi energiasugárzásuk miatt leállította a motorok gyújtását és megszakította a rádiókapcsolatukat, ezért okozták sok gép vesztét. Tehát az antigravitáció sem új találmány.

Figyelemreméltó talányok és találmányok

Egely György arról számolt be, hogy Kanadában személyes foghatott a kezében olyan találmányt, amely 500%-os hatékonysággal működött elektromos áramból elektromos áramot előállítva.

Tudtad, hogy ha egy köbcentiméter térfogatú térből az összes energiát ki tudnánk nyerni, akkor ebből annyi anyagot tudnánk csinálni, amely több tejútrendszerhez lenne elegendő? Erről szól a vákuumenergia kicsatolása.

Hidegfúzió révén a bevitt energiának akár százszorosát bizonyítottan elő lehet állítani. A hidegfúzió lényege az alacsony hőmérsékleten történő energia-előállítás hidrogénatommagok héliummá való egyesítése során. Ezt Petterson szabadalma is bizonyítja.
Az olcsó plusz energia előállításának vannak magyar úttörői is. Felhasználhatóságáról csak annyit, hogy a fűtésre és a vízmelegítésre sokkal jobban megérné hideg fúziót alkalmazni, különösen a mai árak mellett. Egyre stabilabb és hatékonyabb rendszereket dolgoznak ki a magyar kutatók.

Vízből lehet hidrogént előállítani. Ehhez csupán csapvíz szükséges és az elektrolízis alkalmazása. A Meyer-féle készülék csak nagyon kevés áramot használ fel ehhez, miközben az eljárás csak minimális hulladék-hőt termel. Ez már egy szabadalmi eljárás! Több hasznos energia keletkezik, mint amennyit betápláltunk.

Egely György kutatásai szerint az idő megfordítható mágneses monopólusokkal, mágnesárammal. Ma már néhány ezred másodpercre vissza lehet menni a múltba, s ennyi elegendő bizonyos folyamatokhoz. A megmaradási egyenletek kiterjeszthetők.

Boldog napot!

TÁRSOLDALUNK: www.napvallas.hu
signature

No Comments Yet.

What do you think?

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..